Férfierő, ami nem átalakul, hanem elvész!

VITAINDÍTÓ GONDOLATOK
Nagy a külső nyomás is férfiakon és nőkön egyaránt.
Az egyik legkártékonyabb külső nyomás a fogyasztás növelését célzó állandó agymosás.
Az agymosás sikerült: a fogyasztás mindenekfelettisége már saját igényként merül fel bennünk.
A fogyasztás növelése miatt egyre több szabadidőt áldozunk fel: egyre többet dolgozunk.
Nem használt termékek megvásárlására, értelmetlen kiadásokért áldozzuk időnket a munka oltárán.
A fogyasztás presztízsérzést kelt bennünk, ezért növeljük a fogyasztást és áldozunk szabadidőt.
„Jó is, hogy nem marad szabadidőnk, legalább abban a kevéskében habzsolva fogyasztunk."
Úgy érezzük, ha már szabadidőnk nincs, legalább a fogyasztásban találjunk élvezetet, valami legyen nekünk.
A fogyasztás presztízse által hajtva nem marad időnk élni..
A fogyasztás presztízse által hajtva erőnk sem marad sem az alapvető, sem a férfias értékek képviseletére!
Az ember belső ereje az értelmetlen fogyasztási hajszában valóban elvész! Csak veszteséget termel.
A férfias értékek képviseletére szánt erő önbecsüléssé, kiegyensúlyozottsággá, jövő nemzedékké alakulna. Ha.
Küldés
Hozzászólások (1)
  • ...

    Sz78

    2017. január 15 18:42
    nevezzük nevén a gyereket: a gazdaság igazi irányítóinak jelenleg csak konzumidiótákra van szüksége az azonnali profitmaximalizálás kedvéért, BÁRMI áron. hogy holnap mi lesz, hogy emiatt veszélyben a jövő generációja és életfeltételei, az őket vajmi kevéssé érdekli...
Interjú ajánló
Boldizsár Ildikómeseterapeuta
A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez (cookie-kal) gyűjt információkat. Ha nem engedélyezi őket, számítógépe böngészőjében bármikor beállíthatja a tiltásukat / eltávolításukat. További információk